Priljubljeni K3 Kamp Kreativnosti tudi letos v prvem tednu julija na inkubatorju! Video produciranje, 3D modeliranje, kuhanje in robotkanje bo letos začinjeno s ščepcem usvajanja novih tehnologij in varne uporabe interneta. Kako lahko kuhanje povežemo z varno uporabo interneta in AI? Verjemite, lahko! Saj pri kuhanju uporabljate recepte na internetu, kajneda? : )
Lepo vabljeni vsi nadobudni ustvarjalci, ki si želite teden počitnic preživeti v duhu prijateljstva, timskega dela, ustvarjanja, domišljije, športa in zabave! Vidimo se v tednu od 1.7. do 5.7.2024 na Podjetniškem inkubatorju Kočevje, Novomeški cesti 16 (cona LIK) ter na Ljudski univerzi Kočevje, Trg zbora odposlancev 30 (K3 Junior, 6-9 let).
NOVOST letošnjega kampa: Brezplačna udeležba! Doplačilo 30,00 EUR je le za prehrano (kosilo, malica in sadje, osvežilna pijača, prigrizki). Lahko pa za prehrano poskrbite starši.
K3 Kamp Kreativnosti 2024 ne bo edina izvedba kampa med poletnimi počitnicami! To je uvod v Poletno serijo mini K3 kampov na inkubatorju! Skozi tedenske delavnice boste spoznavali različne tehnologije, svet interneta, varnosti, pasti pri uporabi, umetno inteligenco in še veliko več. Na delavnicah boste s pomočjo usposobljenih in izušenih mentorjev uporabljali različne kreativne tehnologije kot so Lego WeDo, Lego Spike, Lego Mindstorm, MakeyMakey, KUBO robotke, 3D programe itd.
Delavnice na inkubatorju so primerne za otroke med 10 in 15 let, na Ljudski univerzi pa za otroke med 6 in 9 let.
Letos se lahko udeležite:
Število mest na vsaki izmed delavnic je omejeno. Nekaterih naprednih delavnic pa se boste lahko udeležili le, če ste se predhodno udeleževali delavnic ali krožkov na inkubatorju na to temo ali lahko dokažete ustrezno znanje (programiranje, robotkanje).
Letos bo ena centralizirana prijavnica za vse delavnice. Izpolnite jo v celoti in prej dobro preberite, v katero delavnico bi želeli vključiti vašega mladega ustvarjalca oz. ustvarjalko in nam pošljite točne podatke.
ŽELIM PRESKOČITI OPISE MODULOV IN SE PRIJAVITI >>
Spodaj vam posamezno delavnico oziroma module predstavljamo še bolj podrobno…
VIDEO PRODUKCIJA – Snemanje intervjujev in zakulisje kampa (še 1 prosto mesto)
Starostna skupina: od 10 do 15 let
Predznanje: ni potrebno
Na delavnici bomo skozi ustvarjanje videov spoznali svet digitalnih tehnologij. Naučili se bomo osnov snemanja, fotografiranja ter uporabe brezplačnih digitalnih orodij za obdelavo videov. Naš cilj bo ustvariti kakovostne videe, ki bodo prikazali zakulisje kampa in intervjuvali udeležence.
Poleg tehničnih veščin bomo obravnavali tudi varno brskanje po internetu, preverjanje verodostojnosti podatkov in osnovno razumevanje delovanja tehnologij.
Potek delavnice:
1. dan: Osnove fotografije in snemanja, varno brskanje po internetu, prenos posnetkov na računalnik. Prvi posnetki s kamerami ali pametnimi telefoni.
2. dan: Video obdelava (montaža, barvna korekcija) z uporabo brezplačnih programov, kot so Shotcut ali HitFilm Express. Preverjanje verodostojnosti podatkov na spletu.
3. dan: Oblikovanje in animacija naslovov ter napisov z uporabo brezplačnih orodij, kot je Canva. Osnove komunikacije med tehnologijami.
4. in 5. dan: Izdelava končnega videa. Uporaba oblačnih storitev za shranjevanje in deljenje videoposnetkov (Google Drive, Dropbox). Digitalna varnost in zasebnost pri objavljanju videov.
Končni produkt bo 4-6 minutni video povzetek kampa z uvodno špico. Spoznali bomo tudi zakulisje snemanja reklamnih videov, ki jih je posnel mentor delavnice. Delavnica bo združila praktične veščine video produkcije s pomembnimi digitalnimi kompetencami.
DIGITALNO 3D MODELIRANJE (še 4 prosta mesta)
Starostna skupina: 11 – 15 let
Predznanje: ni potrebno, a zaželeno
Na delavnici bodo udeleženci spoznali osnove 2D in 3D risanja z brezplačnimi programi. Naučili se bodo ustvarjati preproste črtne risbe in jih pretvarjati v 3D modele, ter uporabljati baze podatkov za obstoječe modele, upravljati uporabniške račune, varno brskati po spletu in preverjati verodostojnost spletnih strani.
Potek delavnice:
Končni produkt bo odvisen od želje posameznika (ure, nakit, stojala, dekoracije, zvočniki, okvirji). Udeleženci bodo osvojili ključna znanja za življenje in nadaljnjo poklicno pot ter doživeli zadovoljstvo ob končnem izdelku.
DIGITALNA KUHARSKA PREIZKUŠNJA (ZASEDENO)
Starostna skupina: 10 - 15 let
Predznanje: ni potrebno
Na tej »masterchef« delavnici bomo združili kuharske veščine s koncepti video produkcije. Udeleženci bodo spoznavali osnove kuhanja in hkrati se učili, kako zajemati video posnetke, shranjevati digitalne vsebine, oblikovati besedila ter poskrbeti za njihovo objavo na spletu.
Potek delavnice:
Končni produkt bo okusna kulinarika, ki jo bodo udeleženci postregli ostalim, ter kakovostni video posnetki celotnega procesa priprave jedi. Udeleženci bodo osvojili osnovne kuharske spretnosti in digitalne kompetence, ki jim bodo pomagale tudi doma.
LEGO WE.DO 2.0: Raziskovanje in Učenje z AI (ZASEDENO)
Starostna skupina: 10 - 13 let
Predznanje: ni potrebno
Na delavnici z Lego WeDo 2.0 bomo spodbujali zanimanje otrok za znanost, tehnologijo in programiranje. Z uporabo prijazne programske opreme na osnovi »povleci in spusti« ter različnih motorjev, senzorjev in Lego elementov bodo udeleženci spoznavali inženirske principe dela ter reševali težave iz resničnega sveta.
Poleg raziskovanja in učenja bomo v delavnico vključili tudi umetno inteligenco (AI), ki nam bo pomagala pri vizualnem oblikovanju projektov. Tema se bo pri udeležencih razvijala sproti, kar bo spodbudilo njihovo kreativnost in inovativnost.
Udeleženci ne potrebujejo predznanja, saj bo učenje potekalo skozi zabavo z uporabo Lego WeDo komponent, ki so že znane vsakemu otroku.
Svoje delo bomo na koncu kampa predstavili ostalim udeležencem ter strašem.
Potek delavnice:
Na koncu kampa bomo predstavili svoje delo in dosežke ostalim udeležencem ter staršem.
ROBOTSKO USTVARJANJE Z LEGO SPIKE (ZASEDENO)
Starostna skupina: 11 - 15 let
Predznanje: udeležba na LEGO We.Do delavnicah ali osnove programiranja v Scratch
Na delavnici LEGO Spike bomo združili osnove robotike s sodobnimi digitalnimi tehnologijami. Poleg spoznavanja LEGO Spike in programskega okolja Scratch, bodo udeleženci v projektu sproti razvijali svoje ideje in jih nadgrajevali z uporabo umetne inteligence (AI).
Pri tem bomo izkoristili tudi obstoječe baze načrtov, ki so na voljo, da bomo lahko v svojem delu izbrali najboljše rešitve in jih vključili v naše projekte. Na koncu delavnice pa bomo uporabili AI za vizualizacijo in prikaz projekta v končni obliki.
LEGO SPIKE je odlično orodje za učenje robotike od 5. razreda dalje. Preko igrivih aktivnosti in izkustvenega učenja se učenci seznanjajo s kritičnim razmišljanjem in reševanjem zapletenih problemov. Sistem je prilagojen vsem, ne glede na stopnjo predznanja.
Predviden potek delavnic po dnevih:
Vabljeni na nadaljnje raziskovanje sveta robotike s LEGO Spike!
USTVARJANJE Z MAKEY MAKEY-JEM (še 4 prosta mesta)
Starostna skupina: 10 - 14 let
Predznanje: ni potrebno
Na delavnici z Makey Makey-jem bomo združili ustvarjalnost in digitalne kompetence ter spoznali, kako ustvariti interaktivne projekte s pomočjo vsakdanjih predmetov. Makey Makey omogoča pretvorbo dotika na predmete v signale, ki jih računalnik zazna kot interakcijo s tipkovnico ali miško. S tem se bomo naučili osnov programiranja, kreativnega reševanja problemov ter uporabe digitalnih tehnologij na inovativen način.
Med delavnico bomo udeleženci razvijali svoje ideje in jih nadgrajevali z dodatnimi funkcionalnostmi, ki jih ponuja Makey Makey. Sproti bomo raziskovali, kako lahko tehnologijo uporabimo na ustvarjalen način ter razvijali digitalne veščine, ki so vedno bolj pomembne v sodobnem svetu.
Predviden potek delavnic po dnevih:
Vabljeni na raziskovanje in ustvarjanje s Makey Makey-jem ter hkrati na dvigovanje digitalnih kompetenc!
Dodatne informacije
Adem Ibrahimović, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. / Katja Abram, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., 040 567 786
Aktivnost je za udeležence brezplačna, saj jo sofinancira Ministrstvo za digitalno preobrazbo Republike Slovenije, v okviru projekta »Usposabljanje otrok in mladih za krepitev digitalnih kompetenc ter spodbujanje in promocijo naravoslovnih in tehniških poklicev po okviru digitalnih kompetenc za državljane (DigComp 2.2)«.
Datum dogodka | pon, 01. 07. 2024 - 07:30 |
Datum zaključka | pet, 05. 07. 2024 - 15:30 |
Max. udeležencev | 60 |
Prijavljenih | 54 |
Prosta mesta | 6 |
Cena za posameznika | Doplačilo le za kosilo (opcijsko) |
Lokacija | Podjetniški inkubator Kočevje - cona LIK |