Prijava na e-novice o dogodkih in novostih

Kje pridobiti ZNANJE v Kočevju?

K3 Kamp kreativnosti Kočevsko 2022

Vsi skupaj smo zelo na trnih glede letošnje izvedbe kampa K3 - Kampa kreativnosti Kočevsko. Obeta se veliko zanimivega Dodali smo še eno lokacijo kampa in povsem nove ustvarjalne delavnice. Na K3 2022 bomo lahko omogočili kreiranje 100-tim mladim. Cena za udeležbo za posameznika znaša 122 EUR z vključenim ddv.

V grobem lahko vsebinsko strukturo letošnjega kampa razdelimo na tri dele: 

  • K3+     |   napredne delavnice kreiranja (kjer je nujno predznanje) 
  • K3       |   ustvarjalne delavnice (od 10 do 15 let) 
  • K3 Jr.  |   ustvarjalne delavnice za mlajše (od 6 do 9 let)

Letošnje leto dodajamo povsem nove delavnice šivanja, ustvarjanja z lesom in italijanščine. Ohranjamo pa game design, 3D modeliranje, video produkcijo, kuharijo in robotkanje. Za mlajše od 6 do 9 let, ki se prejšnja leta niso mogli udeležiti kampa K3, smo pripravili delavnici ustvarjanja glasbe in plesa ter KUBO robotkanja.

Število mest na vsaki izmed delavnic je omejeno. Nekaterih naprednih delavnic pa se boste lahko udeležili le, če ste predhodno obiskovali rednih delavnic na inkubatorju ali se udeleževali krožkov na to temo ali lahko dokažete ustrezno znanje (programiranje, video produkcija, robotkanje).

Letos bo ena centralizirana prijavnica za vse delavnice. Izpolnite jo v celoti in prej dobro preberite, v katero delavnico bi želeli vključiti vašega mladega ustvarjalca oz. ustvarjalko.

K3       |   ustvarjalne delavnice:

  1. Kuharski mojster
  2. Robotkanje LEGO We.Do – Nove oblike prometa
  3. 3D modeliranje
  4. Italijanščina za počitnice v Italiji

K3+     |   napredne delavnice kreiranja:

  1. Video produkcija - Podkasti
  2. Game design: Programiranje bolj naprednih igric
  3. Robotkanje LEGO SPIKE

K3 Jr.  |   ustvarjalne delavnice za mlajše:

  1. Špilam in ustvarjam + KUBO Robotika

 

Sedaj pa vam na kratko predstavljamo vsako izmed delavnic.


K3:

Kuharski mojster

Starostna skupina: 10 - 15 let
Predznanje: ni potrebno

Rezanje, praženje, dodajanje začimb, okušanje, planiranje… Pri tem pa obvladovanje stresnih situacij do končne rezultata – odlične kulinarike. To bo delavnica kuharskega mojstra. Spoznali boste kuharske postopke, pripomočke ter pridobili osnovne spretnosti za pripravo jedi. Vse jedi, ki jih boste pripravili boste tudi postregli udeležencem kampa K3. Naučili se boste tudi, kako pripraviti pogrinjek, organizirati strežbo in sodelovati v kuhinji. Delavnica bo potekala tako, da boste vsak dan pripravili kosilo za udeležence.

Po koncu kampa boste postali pravi mojstri kuhanja in se z novimi znanji lažje obrnili v kuhinji tudi doma (to bodo starši veseli). Spoznali bomo, da tako imenovan »junk food« ni tako nezdrav kot menimo in ga lahko pripravimo na okusen, preprost in bolj zdrav način. 

Opis mentorja: Na letošnjem K3 bosta z vama mentorja Aleksander Gotovac, oziroma Aco kot ga kličejo prijatelji, in Aleš Kovačič, oziroma za domače Kova. Oba vodita lokalni prepoznavni blagovni znamki uličnih kuhinj, in sicer Big Bear Burger in Gverilla Food. Oba sta že od malih nog zaljubljena v kreativno ustvarjanje s hrano. Svojo strast do kuhanja pokažeta vedno, ko se pojavita v javnosti. Srečate in spoznate jih lahko tudi na prireditvah Žive ulice.

Robotkanje LEGO We.Do 2.0 – Nove oblike prometa

Starostna skupina: 9 - 13 let
Predznanje: ni potrebno 

Na letošnjem K3 kampu se bomo srečali z vse bolj obremenjenimi prevoznimi sistemi in poskušali najti nove ali izboljšati obstoječe načine prevoza od ene do druge lokacije. Skozi druženje bomo spoznali cestni, letalski in pomorski promet. Poiskali bomo načine kako tovor dostaviti na najbolj odaljena in nedostopna mesta. Verjamemo, da skupaj najdemo veliko rešitev. 

Z Lego WeDo 2.0 si prizadevamo povečati zanimanje otrok v znanosti, tehnologiji in programiranju. Nudi prijazno programsko opremo na osnovi »povleci in spusti«, delo z različnimi motorji, senzorji in ostalimi Lego elementi, ki nam omogočajo spoznavati inženirske principe dela in reševati težave in resničnega sveta.

Znotraj skupine si bomo razdelili različne vloge od kapetana ekipe, programerja do konstruktor in upravitelja materiala. Spoznali bomo inženirski proces dela, ki temelji na raziskovanju, ustvarjanju, preizkušnaju in deljenju z drugimi. Svoje delo bomo na koncu kampa predstaviti prav vsem sodelujočim in odraslim obiskovalcem. 

Pohiti in se prijavi, čakamo nate!

Opis mentorja: Adem Ibrahimovič je zaposlen na Podjetniškem inkubatorju Kočevje in je po izobrazbi diplomirani inženir multimedijskih komunikacij. Leta 2017 se je pojavila možnost uvajanja izobraževanja Kubo robotike v osnovnih šolah. Adem je v tem prepoznal edinstveni izziv in osvojil vsa znanja, ki jih Kubo robotika predstavlja. Kot pionir Kubo robotike je zasnoval izobraževalni program, ki slovi kot zabaven in je za udeležence prvi korak v svet programiranja in robotike. V zadnjih letih je izobrazil preko 150 mentorjev in 500 učencev na osnovnih šolah po celotni Sloveniji. 

3D modeliranje

Starostna skupina: 11 – 15 let
Predznanje: ni potrebno, a zaželeno

Na delavnici boste uporabljali računalniške 3D programe za risanje različnih predmetov. Cilj je popeljati mlade ustvarjalce skozi vse faze kreiranja, od prve ideje do skice ali načrta, 3D oblikovanja in načrtovanja, priprave datotek za 3D tisk in laserski razrez ter končnega sestavljanja izdelka.

V programu Rhino boste spoznali osnove risanja v 3D ter ustvarili nekaj enostavnih predmetov. Drugi dan pa bomo že začeli z načrtovanjem in risanjem različnih izdelkov, od obeskov, nakita, stenskih ur, luči in drugih zanimivih enostavnih izdelkov, ki jih boste potem tudi ustvarili.

Udeleženci bodo s tem osvojili nepogrešljiva znanja za življenje in nadaljnjo poklicno pot. S končnim izdelkov v roki pa doživeli zadovoljstvo in ponos.

Mentorja: Delavnico bosta vodila dva izkušena mentorja, Cveto in Jaša. Oba sta strokovnjaka iz področja 2D rezanja, 3D printanja in izdelave maket. Poklicno se oba ukvarjata tudi z izdelovanjem prototipov. Delavnice na K3 kampu bosta letos izvedla že četrtič zapored. Imata dobre izkušnje pri delu z otroki in dobro vesta, kaj jih motivira.

Italijanščina za počitnice v Italiji - Un succo d'arancia per favore

Starostna skupina: 10 - 15 let
Predznanje: ni potrebno

Počitnice so pred vrati in končno spet živimo brez omejitev glede izletov in potovanj. Morda bo letošnje poletje prineslo priložnost za skok v sosednjo Italijo in ker vemo, da tamkajšnji prebivalci niso govorci tujih jezikov, je najbolje, da se mi naučimo njihovega. Skozi ustvarjanje, igro, pogovor in druge zabavne oblike druženja se boste v tednu dni naučili osnov italijanščine.

Na koncu tedna se boste znali predstaviti in uporabiti fraze za spoznavanje novih prijateljev, naročiti hrano v restavraciji, kupiti obleko v trgovini, vprašati za smer in razumeti opis poti, številke, barve, mesece in dneve v tednu ter še veliko več. Spoznali boste italijansko kulturo, znane osebnosti, kulinarične značilnosti in glasbo. Tako bomo že na delavnicah začutili pravi utrip te čudovite mediteranske dežele.

Opis mentorja: Delavnico bo vodila izkušena mentorica Anamarija Petelin, profesorica italijanskega in nemškega jezika.


K3+:

Video produkcija - Podkasti

Starostna skupina: 10 - 15 let
Predznanje: zaželeno osnovno poznavanje

Tema letošnje video produkcije bo podkast. Kako si sam postavim mini studio, katere so sestavine odličnega podkasta, kaj je potrebno, da iz ideje nastane podcast? In seveda - kako lahko začnete pripravljati in objavljati svoj podkast.

Podkast je neverjetno sredstvo za izmenjavo idej, informacij in zgodb. Kreativnost pri tej obliki ne pozna meja. Naučili se boste, kako pripraviti scenarij, kako uresničiti idejo ter uporabiti različne kamere in zvočne naprave za snemanje podkasta. Ko bo enkrat vse posneto, pa boste spoznali, kako se resnična čarovnija zgodi z uporabo montaže, zvočnih učinkov in glasbe za izboljšanje svojega dela. To je odlična priložnost, da nadgradiš svoje znanje uporabe avdio – video opreme in spremeniš svojo idejo v končni izdelek, ki ga deliš s prijatelji, družino in celim svetom. Seveda se bomo pri ustvarjanju veliko zabavali in krepili ekipni duh ter sodelovanje z ostalimi ekipami. Zna biti sila zanimivo...

Opis mentorja: Aljaž Celarc je magistriral iz fotografije na nizozemski fakulteti. V preteklosti je ustvaril številna umetniška dela, ki so se dotikale predvsem področji ekologije, umetnosti, oblikovanja in znanosti. Pripravil je številne multimedijske projekte z uporabo različnih tehnik, od filma do fotografij. Posvetil se je tudi novim medijem in socialnim omrežjem ter razvil tehnike, kako pritegniti ljudi in s pravimi orodji poslati svetu lastno sporočilo.

Game design: Programiranje bolj naprednih igric

Starostna skupina: 10 - 15 let
Predznanje: udeležba na delavnicah Tynker ali test znanja osnov programiranja

Na letošnjem K3 boste izdelali kar nekaj zahtevnejših igric. Gre za nadgradnjo tečajev programiranja Tynker, ki potekajo na inkubatorju. Izdelali bomo zahtevnejše, bolj kompleksne igrice. Uporabili pa bomo tudi tehnologijo AR (Augmented Reality) in izdelali lastne interaktivne igrice.

Mentorja Haris in Kaja že snujeta zelo zanimive projekte, ki jih boste programirali. Vaša ustvarjalnost pa bo pripomogla, da bodo na koncu nastali fenomenalni programi, ki jih bodo lahko preizkusili in se ob njih zabavali tudi drugi.

Robotkanje LEGO SPIKE

Starostna skupina: 10 - 15 let
Predznanje: udeležba na LEGO We.Do delavnicah ali osnove programiranja v Scratch

Verjetno poznate LEGO robotiko We.Do (začetno) ali LEGO Mindstroms (napredno). Robotkanje z LEGO SPIKE pa je ravno nekje vmes. Za upravljanje zgrajenih robotkov uporablja blokovno programiranja Scratch. Izvesti pa je mogoče vrsto zanimivih hodečih, gugajočih ali vozečih se robotkov ter s tem zanimivih projektov.

LEGO SPIKE je orodje za učenje robotike od 5. razreda dalje. Preko igrivihaktivnosti in izkustvenega učenja se učenci seznanjajo s kritičnim razmišljanjem inreševanjem zapletenih problemov. Sistem je zasnovan za vse, ne glede na stopnjopredznanja.Vabljeni na nadaljevalno obliko LEGO robotkanja!

Opis mentorja: Absolventka računalništva in matematike, Marija Marolt, je svojo strast do programiranja razvila na fakulteti za računalništvo. Vse svoje znanje in veselje do tega področja pa z veseljem predaja mlajšim. Sodelovala je že na prejšnjem kampu K3, prav tako sodeluje tudi na ostalih projektih Podjetniškega inkubatorja. Z delavnico želi otrokom približati osnove, kot so električne vezi, prevodniki, reševanje problemov z logičnim razmišljanjem itd. S tem spodbuja kreativnost, domišljijo in realizacijo lastnih idej vsakega posameznika. Ker nič ni nemogoče. Delo z mladimi ji ni tuje in jo navdihuje.


K3 junior:

Špilam in ustvarjam 

Starostna skupina: 6 - 9 let
Predznanje: ni potrebno

Program delavnic bo glasbeno in likovno ustvarjanje povezal v celoto, s katero želimo otrokom približati umetnost, hkrati pa spodbujati njihovo kreativnost in domišljijo. Vsak posameznik je lahko umetnik!

Otroci se bodo naučili načinov, kako lahko iz vsakdanjega življenja in zvokov izrazijo to v obliki umetnosti.

Navdih za ustvarjanje bosta gozd in morje. Ideja gozdne pedagogike in poslušanje zvokov narave nas bosta seznanila z zvočno sliko, zvoke morja bomo izvabili iz posebne ropotuljice in bobna »ocean drum«, ki ju bomo izdelali sami.

Posebnost bo tudi Body Percussion delavnica, ki nam bo pokazala, da je tudi naše telo inštrument s katerim lahko oponašamo zvoke in izdelujemo ritem. Na znano pesem bomo ustvarili plesno koreografijo z uporabo tehnike Body Percussion.

Opis mentorja: Nataša Zamida je po izobrazbi magistrica pedagogike in japonologije. Že od malih nog se ukvarja z glasbo, plesom in umetnostjo, zaključila je modul srednje glasbene šole na konservatoriju za glasbo Friderika Ireneja Barage v Novem Mestu. Obiskovala je tudi KGB Ljubljana preko inštrumenta bobni. Ima zaključeno nižjo glasbeno šolo iz inštrumentov bobni. V času srednje šole je poleg obiskovanja gimnazije v Kočevju ter srednje glasbene v Novem mestu bila aktivna članica tudi pihalnega orkestra Kočevje. S petjem se sedaj ukvarja od 2016, poučuje tudi nauk o glasbi in svojo strast do glasbe izraža preko snemanja glasbe in izvajanja koncertov kot glasbenica Nathuoriel.
KUBO robotek navdušuje s svojo prikupnostjo in simpatičnostjo. Z njegovo pomočjo otroci skozi igro spoznavajo preproste in tudi nekoliko bolj kompleksne osnove programiranja in robotike. In to kar brez uporabe računalnika! 

KUBO robotkanje

Starostna skupina: 6 - 9 let
Predznanje: ni potrebno

Skozi vodene delavnice KUBO robotike, ki so namenjene otrokom v starosti od 7 do 11 let, se bodo vaši malčki na enostaven način učili programirati robotka. Poleg tega bodo urili svoje komunikacijske veščine, sposobnost pripovedovanja zgodbic, medsebojno sodelovanje in reševanje problemov. S pomočjo različnih nalog bodo razvijali kreativnost na več nivojih.  Ustvarjali bodo svoje zgodbe (pripovedovanje in likovno ustvarjanje (izdelovali bodo KUBO zemljevide in oblekice za KUBO robotka)), povezovali bodo aktualne šolske učne vsebine s KUBO zgodbo ter še mnogo več. Celotna izkušnja jim bo omogočila lažje razumevanje delovanja sodobnih tehnologij v prihodnosti. 

Opis mentorja: Delavnico KUBO robotike bo vodila Tina Južnič. Certificirana KUBO učiteljica že dobro leto izvaja delavnice KUBO robotike za učence prve triade slovenskih osnovnih šol ter različna izobraževanja za učitelje (v sklopu KATIS programov in interna usposabljanja učiteljev).


Kamp poteka od ponedeljka do petka, od 8. do 16. ure. Vsak dan bo poskrbljeno za malico, kosilo, prigrizke (sadje) ter pijačo.
Lokacije delavnic: Podjetniški Inkubator Kočevje (Novomeška 16, Industrijska cona LIK)  in Ljudska Univerza Kočevje (Trg zbora odposlancev 30).

Dodatne informacije
Adem Ibrahimović, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. , 031 522 379

Informacije o dogodku

Datum dogodka pon, 04. 07. 2022 - 08:00
Datum zaključka pet, 08. 07. 2022 - 16:00
Max. udeležencev 100
Prijavljenih 52
Prosta mesta 48
Cena za posameznika 122 eur z ddv
Za ta dogodek več ne sprejemamo prijav.