Prijava na e-novice o dogodkih in novostih

Kje pridobiti ZNANJE v Kočevju?

Osnove e-mail marketinga: Kako do večje prepoznavnosti in boljše prodaje?

Vabljeni vsi potencialni podjetniki, startup podjetniki ter predstavniki prodaje in marketinga v podjetjih. Na tej 4-urni brezplačni delavnici bomo spoznali kako se lotiti učinkovitega prodajnega sistema, ki je osnova za uspešno e-mail marketing strategijo.

Delavnica je razdeljena na 2 dela:

  • prvi del (9.00 - 10.45) bo na temo učinkovitega prodajnega sistema oz. CRM-ja (vodi Uroš Žohar, Intera d.o.o.)
  • drugi del (11.00 - 13.00) bo na temo e-mail marketing strategije (vodi Sabina Gosenca)

Vmes bomo poskrbeli za dovolj odmorov in prigrizke, kavo, sok ter čaj. Na koncu boste imeli dovolj časa za vaša vprašanja.

Na delavnici se boste spoznali s strategijami uspešnih prodajnih sistemov in na konkretnem primeru ugotovili, kako lahko prodajo izboljšate v vašem podjetju. Prav tako se boste spoznali z osnovami e-mail marketinga, ki je eden izmed najbolj učinkovitih ter najcenejših prodajnih kanalov. 

Ne zamudite izjemne priložnosti za dvig vaše prodaje in povečanje prepoznavnosti!

V nadaljevanju si lahko preberete podroben opis posamezne delavnice ...


1. DEL: Kako prodajni proces zapakirati v učinkovit CRM sistem?

So tudi v vašem podjetju baze strank in potencialnih kupcev razmetane v preglednicah, zapiski iz sestanka pristaneju v zvezkih, za spremljanje aktivnosti in sestankov pa uproabljate kar klasične koledarje?

Potem je pravi trenutek, da se nam pridružite na dogodku, kjer bomo na praktičnih primerih predstavili učinkovit prodajni CRM sistem - Intrix CRM.

Pogledali bomo:

  • kako vzpostaviti urejeno bazo strank in potencialnih kupcev ter 360° pregled nad strankami
  • zakaj je pomembno spremljanje povpraševanj in prodajnih priložnostih
  • koristi uporabe koledarja v sistemu CRM
  • kako lahko vzpostavite enostaven sistem za napovedovanje prodaje

Predavatelj: Uroš Žohar je v podjetju Intera zaposlen kot svetovalec za CRM. Svoje široko tehnično in strokovno znanje z desetletnimi izkušnjami na področju CRM najraje prenaša v prakso. Po številnih uspešno izvedenih projektih vpeljave v podjetja iz različnih panog meni, da sta ključna dejavnika za uspeh vsakega podjetja dva: odlično poznavanje kupcev in jasno definiran prodajni proces.

2. DEL: Osnove e-mail marketinga: Kako do večje prepoznavnosti in boljše prodaje?

E-mail marketing je nujen del marketinške strategije, ker omogoča neposredno komunikacijo z vašo ciljno publiko, prinaša visoko stopnjo personalizacije in segmentacije ter ponuja izjemno razmerje med ceno in učinkovitostjo. Omogoča gradnjo dolgoročnih odnosov s strankami, neposredno spodbujanje prodajo in enostavno merjenje uspešnosti vaših kampanj, kar zagotavlja natančno prilagajanje strategij za maksimalen doseg in angažiranost.

Na delavnici boste:

  • spoznali osnovne pojme e-mail marketinga in izvedeli, kako e-mail marketing deluje v povezavi z drugimi marketinškimi pristopi,
  • se naučili, kako graditi in vzdrževati odnos s strankami ter kako učinkovito povečati prepoznavnost svoje osebne/blagovne znamke,
  • spoznali osnove oblikovanja privlačnih e-mail kampanj, od segmentacije in personalizacije prejemnikov do pisanja prepričljivih vsebin in pozivov k dejanju
  • spoznali orodja za e-mail marketing: Mailchimp in MailerLite
  • si izmenjali izkušnje in spoznali primere iz prakse
Izobraževanje je namenjeno potencialnim podjetnikom ter mikro in mali podjetjem, ki potrebujejo usmeritve glede pomena e-mail marketinga kot dela marketinške strategije.

Predavateljica: Sabina Gosenca je nekdanja (športna) novinarka in urednica ter TV voditeljica. Z več kot dvajsetletnimi izkušnjami na medijskem področju in v različnih organizacijah, kjer je bila zaposlena na področju odnosov z javnostmi in marketinga, danes deluje kot samostojna podjetnica - svetovalka za družbena omrežja, digitalni marketing in odnose z javnostmi. Za posamezna podjetja in organizacije pripravlja vsebine za družbenih omrežjih in spletne strani, skrbi za komuniciranje z mediji, dela pa tudi kot voditeljica prireditev in moderatorka dogodkov. Nenehno se izobražuje na področju digitalnega marketinga, svoje znanje in bogate medijske izkušnje pa v obliki predavanj, individualnih svetovanj in izobraževalnih delavnic posreduje drugim ter jim pomaga na poti do uspeha. Njen slogan je: Ko ustvarjaš s srcem, nastajajo najlepše zgodbe.


Dodatne informacije: Sara Krivdić Oražem; Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. 

Delavnica je tudi del Akademije ZLATA ŠAPA 2024. Več informacij o natečaju TUKAJ.

S podpisom prisotni potrjujejo, da so seznanjeni s tem, da bodo spodnji podatki skladno z zakonskimi podlagami zbrani, hranjeni, obdelovani in uporabljeni za potrebe izvajanja aktivnosti v okviru Javnega razpisa podporno okolje 2023-2025, in soglašajo s tem, da so ti podatki za namene spremljanja in poročanja v okviru javnega razpisa posredovani agenciji (SPIRIT Slovenija) in/ ali ministrstvu (MGTŠ). Udeležba dogodka je za udeležence BREZPLAČNA.

SPOT LOGOTIPI 3 1

Aktivnosti in storitve točke SPOT Svetovanje Jugovzhodna Slovenija se izvajajo v okviru Javnega razpisa Podporno okolje 2023-2025, ki ga delno financira Evropska unija in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR).

Informacije o dogodku

Datum dogodka tor, 14. 05. 2024 - 09:00
Datum zaključka tor, 14. 05. 2024 - 13:00
Max. udeležencev 25
Prijavljenih 13
Prosta mesta 12
Cena za posameznika Brezplačna 4-urna delavnica (2 temi)
Lokacija Podjetniški inkubator Kočevje - cona LIK
Za ta dogodek več ne sprejemamo prijav.