Prijava na e-novice o dogodkih in novostih

Kje pridobiti ZNANJE v Kočevju?

Prodajni lijak in kako ga postaviti

Poganjanje vzdržne rasti podjetja je v veliki meri odvisno od tega, kako dobro smo organizirali prodajo in kako dobro poznamo svoje ciljne trge. S sistematičnim pristopom k kupcem in dobro zasnovanim prodajnim lijakom, ki je del celovitega nastopa podjetja na trgu, se lahko marsikateri zadregi povezani s pridobivanjem kupcev zelo enostavno izognemo. Obenem pa imamo ves čas nadzor nad odzivnostjo trga in spodbujanjem nakupov.
Na delavnici bomo pogledali kako primerno postaviti prodajni lijak, kako vanj umestiti obstoječe stranke, kako zagotoviti priliv novih strank in kako zagotoviti cikličnost vašega početja. S tem namreč gradite redne stranke za vaše produkte ali storitve.

Predavatelj: Aljaž Seliškar je direktor EPiQ in marketinške agencije Directa, s 15 leti delovnih izkušenj na področju razvoja marketinga in prodaje, specializiran za razvoj poslovnih procesov, implementacijo digitalnih strategij in projektov na področju trženja in prodaje, implementacijo in razvoj avtomatizacije na ta področja, digitalni marketing tako iz vsebinskega kot tudi tehnično izvedbenega vidika. S povezovanjem tehnoloških rešitev, izgradnjo kompetenc potrebnih za vzdržen razvoj podjetij na področju prodaje in trženjskih procesov in razvojem vsebinskega vidika komunikacijskih rešitev za naročnike razvija rešitve številnih industrijah, med njimi v avtomobilski, medijski, farmacevtski, proizvodnih podjetjih, retail sektorju in storitvenih dejavnostih, kjer je potrebno zagotoviti učinkovite trženjske pristope in integrirati tehnološke rešitve za celovito podporo poslovanju podjetja. Prav tako izobražuje in svetuje podjetjem na področju razvoja prodajnih strategij in implementacije trženjskih strategij. Certificiran IBM partner za področje marketinške avtomatizacije, član IEDC Alumni.

Dodatne informacije: Andrej MladenovičTa e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Aktivnosti "Podjetniškega inkubatorja Kočevje" v okviru operacije SIO "KOCEVJE" 2020-2022 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 - 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast..

Logotipi SIO

Informacije o dogodku

Datum dogodka čet, 05. 03. 2020 - 12:00
Datum zaključka čet, 05. 03. 2020 - 15:00
Max. udeležencev 15
Prijavljenih 9
Prosta mesta 6
Cena za posameznika Brezplačno
Lokacija Podjetniški inkubator Kočevje
Za ta dogodek več ne sprejemamo prijav.