Že dolgo razmišljate o svojem poslu, a ne veste, kje začeti? Vas zanima, ali je boljša izbira butik ali spletna prodaja? Poslovne knjige so polne zgodb o uspešnih industrijskih gigantih, a kaj, če si želite nekaj bolj butičnega, unikatnega in prilagojenega vašemu življenjskemu slogu? Na tej delavnici bomo raziskali, kako prepoznati pravo poslovno idejo zase in jo učinkovito preizkusiti na trgu. Spoznali boste ključne elemente uspešnega podjetništva, različne pristope k razvoju idej ter praktične metode za njihovo preverjanje. Vsebina delavnice: Tipi poslovnih idej - Kako prepoznati pravo idejo in jo prilagoditi tržnim trendom. Tipi podjetnikov in podjetnic - Katere značilnosti odlikujejo uspešne podjetnike in kako jih razviti pri sebi. 4P in 4C perspektivi - Razlika med obrtnikom in podjetnikom ter kako to vpliva na rast vašega posla. Preverjanje ideje z vitkim okvirom (Lean Canvas) - Kako preizkusiti idejo brez velikih tveganj in stroškov. Simulacijska vaja: od ideje do trga - Praktičen preizkus vaših zamisli in takojšnje povratne informacije. Komu je delavnica namenjena? Vsem, ki razmišljate o podjetništvu, a ne veste, kje začeti. Tistim, ki želite odpreti butik, spletno trgovino ali ponujati unikatne storitve. Posameznikom, ki želijo poslovati pametno, s preverjeno idejo in jasnim načrtom. Delavnica bo potekala na interaktiven način, s praktičnimi vajami in konkretnimi primeri, da boste lahko takoj naredili prvi korak proti lastnemu uspešnemu poslu.
Blaž ima več kot 22 let izkušenj v sodelovanju z uglednimi domačimi in mednarodnimi organizacijami, kot so Austrian Airlines, HP, Samsung, Astellas Pharma, Atlantic Grupa, Gorenje, Generali in mnogi drugi. Od leta 2007 je vodil preko 500 podjetniških delavnic in startup tečajev ter sodeloval s številnimi poslovnimi inkubatorji, razvojnimi agencijami in tehnološkimi parki.
Več informacij : Polona Šterk, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., 051-315-664

Za ta dogodek več ne sprejemamo prijav.