Prijava na e-novice o dogodkih in novostih

Kje pridobiti ZNANJE v Kočevju?

Pot do uspešne prodaje je razumevanje nakupnega procesa

Našo storitev ali izdelek nekdo kupi zato, da bo rešil nek lasten problem. Sprijaznimo se - ljudje smo egocentrična bitja. Če imamo dovolj velik problem, ga gremo reševat in smo za rešitev pripravljeni nekaj narediti oziroma jo plačati. Kako se v resnici to zgodi, največkrat spregledamo, saj smo tudi sami egocentrična bitja, ki gledamo na prodajo našega izdelka ali storitve in ne z vidika kupčevega nakupa izdelka.

Na delavnici bomo spoznali, kako lahko za vsak izdelek ali storitev načrtujemo nakupni proces, v katerem naše aktivnosti naslavljajo tiste probleme, s katerimi se srečuje potencialni kupec v različnih fazah.

Ko postavimo strukturo prodajnega procesa, ki je fokusiran na končnega uporabnika, hkrati pa razumemo njegove probleme, bomo zmanjšali "streljanje s šibrovko" oz. način delovanja, da jih ciljamo 100, da zadenemo 1.

Ta način razmišljanja vam bo v pomoč pri:
  • oblikovanju marketinga za vaše potencialne kupce
  • nagovorih pri prodajnih aktivnostih
  • oblikovanju in optimiziranju kanalov za distribucijo
  • načrtovanju uporabe izdelka
  • definiranju vaših poprodajnih aktivnosti

Na delavnici bomo spoznali:
  • katere faze obsega nakupni proces in kako prepoznati, kje v procesu se naš kupec sploh nahaja in kaj tam potrebuje
  • v katerih fazah nakupa igra pomembno vlogo marketing in v katerih prodaja
  • prodaja se ne zaključi z nakupom izdelka
  • kje delamo največje napake
  • kako se lotiti boljšega razumevanja kupca in njegovih resničnih problemov

Predavatelj: Marko Stijepič kot direktor Podjetniškega inkubatorja Kočevje zadnjih 6 let pomaga različnim startup podjetjem in posameznikom z idejo, da le-to razvijajo in z njo uspešneje nastopajo na trgu. Več kot 8 let je bil zaposlen v medijih, kjer je vodil trženje oglasnega prostora, kreiral nove medijske produkte in skrbel za ključne kupce. Sodeloval je v dveh startup podjetjih, kjer je skrbel za razvoj poslovanja na mednarodnih trgih in vzpostavitev trženjskih funkcij. Izkušnje so ga naučile, da je vsak "ne" v prodaji veliko več vreden kot "da", če ga ustrezno raziščemo in razumemo, kaj ta "ne" v resnici pomeni.

Dodatne informacije: Sara Krivdić OražemTa e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. 

Logotipi SIO

Aktivnosti "Podjetniškega inkubatorja Kočevje" v okviru operacije SIO "KOCEVJE" 2020-2022 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 - 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Z registracijo potrjujete, da ste seznanjeni s tem, da bodo zgoraj navedeni osebni podatki skladno z zakonskimi podlagami zbrani, hranjeni, obdelovani in uporabljeni za potrebe izvajanja aktivnosti v okviru javnega razpisa SIO 2020-22, in soglašate s tem, da so ti podatki za namene spremljanja in poročanja v okviru javnega razpisa posredovani agenciji (SPIRIT Slovenija) in/ali ministrstvu MGRT.

Delavnica bo potekala v živo, na Podjetniškem inkubatorju Kočevje. Zaradi epidemioloških omejitev smo delavnico omejili na 20 mest.

Informacije o dogodku

Datum dogodka čet, 05. 08. 2021 - 10:00
Datum zaključka čet, 05. 08. 2021 - 13:00
Max. udeležencev 20
Prijavljenih 14
Prosta mesta 6
Cena za posameznika Delavnica v živo
Lokacija Podjetniški inkubator Kočevje - cona LIK